רשלנות רפואית עורך דין

רשלנות רפואית עורך דין הוא אחד ת הפניות המבוקשות ביותר. לצערנו אנו עדים למקרים רבים של רשלנות רפואית, בכל תחומי הרפואה. אבחון, טיפול, מעקב, כירורגיה ועוד. יש לבדוק באופן יסודי את התיק הרפואי ואת כל המסמכים כדי לקבוע אם יש לכם עילה להגשת תביעה. כדאי לבצע את התהליך עם עו"ד מיומן, שמתמצא כיצד להגיש תביעה כנגד מוסדות רפואיים, שכן מוסדות אלה מגובים על ידי סוללת עורכי דין מיומנים.

רשלנות רפואית עורך דין

במידה ואתם סבורים כי אתם או מישהו מהיקרים שלכם נפגע בשל טיפול רפואי, אנו עומדים לרשותכם כדי לייעץ בנושא רשלנות רפואית עורך דין. רשלנות רפואית יכולה להיות בכל שדרת הטיפול הרפואי:

  • אבחון לקוי – תחום זה כולל פענוח לא נכון של בדיקות, אי הפניה לבדיקות נחוצות, התעלמות מתלונות החולה ועוד.
  • טיפול שגוי – גם אם הרופאים מלאים רצון טוב, לעתים הם עושים שגיאה גסה שמובילה באופן ישיר לפגיעה במטופל. יש לבדוק אם מדובר ברשלנות רפואית או בסיבוך שעלול להיות כלול כאחד מהסיכונים של הטיפול.
    רשלנות רפואית בניתוח – בחירת שיטת ניתוח לא נכונה, כגון ניתוח פתיחת בטן מיותר אם יש אפשר היה לבצע את הניתוח בצורה לפרוסקופית.
  • רלשנות בהיריון או בלידה – מעקב לקוי אחר האשה ההרה, אי עדכונה על בדיקות נחוצות, בחירת שיטת לידה ועוד.

יש עוד מקרים רבים שבהם אנו עדים לרשלנות רפואית, כולל תחומים ספציפיים ברפואה, כגון רפואה אונקולוגית, רפואת ילדים ועוד.

הגשת תביעה רשלנות רפואית

הגשת תביעה בהיבט רשלנות רפואית אינה פשוטה. הרופאים והמוסדות הרפואיים נעזרים בשירותים של עורכי הדין הטובים ביותר כדי להציגם. יש לקבל ייעוץ לפני הגשת התביעה, כדי לברר אם בכלל מדובר על רשלנות ואם יש עילה להגשת התביעה. לאחר מכן יש לקבל הנחיות מסודרות מטעם רשלנות רפואית עורך דין כיצד לאסוף את הניירת, איזה מסמכים צריך לאסוף כולל כל סיכומי הרופאים וחוות הדעת. במהלך הדיון בבית משפט יש להיות מיוצגים על ידי עורכי דין מנוסים כדי להצליח בתביעה ולקבל פיצויים נאותים.

אנו במשרד עורכי דין יורם ורויטל נבות עוסקים רבות בתחום רשלנות רפואית עורך דין ונשמח לסייע לכם בנושא. התקשרו אלינו למשרד או השאירו פרטים באתר.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב