רשלנות רפואית עורכי דין

רשלנות רפואית עורכי דין זהו תחום מורכב שיש להתמצא בו באופן יסודי. לא כל בעיה רפואית היא תוצאה של רשלנות רפואית ויש להתמצא היטב בתחום המשפטי כדי לכוון את המטופל בדרך מציאותית. מומלץ להימנע מייצוג עצמי, שכן רופאים ומוסדות רפואיים מיוצגים על ידי סוללת עורכי דין מיומנים ועליכם להיות מיוצגים על ידי עורך דין מקצועי שיסייע לכם לפני התביעה ובמהלכה.

רשלנות רפואית עורכי דין

לצערנו אנו עדים למקרים של רשלנות רפואית ומשום כך רבים זקוקים לשירות של רשלנות רפואית עורכי דין. מדובר על טווח רחב של מקרים ובהם רופאים או מוסדות רפואיים גרמו לנזק. דוגמה למקרים כאלה:

  • אי אבחון – לצערנו אנו עדים למקרים רבים של פספוס באבחון. למשל אם מטופל מתלונן על גוש, על כאב או תחושה אחרת והרופא מתעלם מתלונותיו ולא שלח אותו לבדיקה שיכולה הייתה למנוע את החמרת מצבו ואף את חייו.
  • רשלנות בהיריון – מקרים רבים של רשלנות מתרחשים תוך כדי היריון. למשל רעלת היריון, סוכרת היריון ומצבים נוספים שניתן לאתר בקלות יחסית. מצבים אלה מסוכנים לאם ולעובר ועלולים להסתיים באסונות שיכלו להימנע לו היו מאבחנים את הבעיה בזמן ההיריון ומטפלים בה.
  • רשלנות בניתוח – אי החתמת המטופל על הסכם לפני הניתוח, רשלנות במהלך הניתוח בבחירת שיטת הניתוח, פספוס של זיהום שהתפתח במקום הניתוח ועוד.

יש לדעת כי לא כל תוצאה רפואית בעייתית היא רשלנות רפואית. למשל, אם הרופא בחר חלופה אחת מתוך כמה חלופות טובות והתוצאה לא משביעת רצון, לא בהכרח מדובר על רשלנות רפואית. כדי לדעת אם אכן התבצעה במקרה שלכם רשלנות רפואית, עליכם להתייעץ עם עורך דין שעוסק בתחום רשלנות רפואית עורכי דין, כדי לוודא את הזכויות שלכם.

מה לעשות אם סבלתם מרשלנות רפואית?

ראשית יש לאסוף את כל הניירת הרלבנטית. החל מהפניות הרופאים ועד לסיכומי ביקורים וניתוחים. שנית, יש לגשת לייעוץ מקצועי ולוודא כי אכן המקרה שלכם עונה על הקריטריונים של רשלנות רפואית. לאחר בדיקת פרטי המקרה תקבלו ייעוץ אם באפשרותכם להגיש תביעה ולקבל בגינה פיצוי.

רשלנות רפואית עורכי דין היא תחום בדיני נזיקין ואנו במשרדם של עו"ד יורם ורויטל נבות, עומדים לרשותכם כדי לייעץ לכם ולסייע לכם במהלך התביעה.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב