עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה עוסק בתביעות הקשורות לדיני תעבורה. אלה מסדירים את מערכת השיפוט הקשורה לתעבורה ומטרתם העלאת הביטחון בכבישים והסדרת נורמות של נהיגה ומניעות תאונות דרכים.

מהו תחום עיסוקו של עורך דין לתעבורה?

השיטות שבהן משתמשת המשטרה כדי לקבוע אם התקיימה עבירת תנועה הם שוטרי תנועה הנותנים דו"חות, מצלמות מהירות ואמצעים נוספים. עורך דין לתעבורה עוסק בדיני תעבורה הקשורים למגוון נושאים, כגון:

  • דוחות מהירות – הנקבעים באמצעות מצלמות מהירות, וכלים נוספים. חלק ממערכות אלה הן אוטומטיות ולכן לעתים מתגלות בהן טעויות או שיבושים.
  • תאונות דרכים – תאונות דרכים נגרמות מסיבות שונות והרבה פעמים כתוצאה מהגורם האנושי. יש כמה סעיפים שאפשר לתת בגין תאונות דרכים ולכן צריך לקבל ייעוץ מקצועי בין אם אתם בצד הנפגע ובין אם אתם בצד הפוגע.
  • נהיגה בשכרות – החוק בישראל מקפיד בעניין נהיגה בשכרות והבדיקה נקבעת באמצעות מכשיר "ינשוף". אף מכשיר זה עלול להיות לא מכויל ולכן יש לבדוק את תקינות ההאשמה או אי ההאשמה.

מקרים נוספים הקשורים לתחום עורך דין לתעבורה הם זימון למשפט תעבורה בגין עבירות שונות הקשורות לנהיגה, כגון נהיגה במהירות מופרזת.

עורך דין לתעבורה

יש להיעזר בשירותי עורך דין תעבורה מיומן לאורך כל התהליך המשפטי ובוודאי לקבל ייעוץ מקדים כדי לוודא את מצבכם המשפטי. כל אזרח עלול למצוא עצמו מעורב בתאונה וצריך להוכיח את חפותו או לחלופין, להצביע על האשם במצבו. בכל מקרה ובו קיבלתם זימון לבית משפט לתעבורה מומלץ להתייעץ עם עורך דין מנוסה ואף להיות מיוצג על ידו.

עו"ד רויטל נבות ויורם נבות בעלי ניסיון בייצוג בבתי דין תעבורה בנושאי דיני תעבורה שונים: נהיגה בשכרות, תאונות דרכים קטלניות או תאונות עם נפגעים, קנסות תעבורה ומשטרה כולל נקודות, פסילות מנהליות, מהירות מופרזת ועוד. אנו ממליצים לכם להימנע מייצוג עצמי, שכן החוק הוא מורכב וכולל סעיפים רבים ומורכבים. יש להכיר את פרטי החוק, סוגי העבירות השונות ותהליכי העונשין החל מהטלת האשמה ועד לגזר הדין. אנו בודקים את פרטי המקרה, את הניירת הנלווית אליו ומספקים מטריה משפטית מקיפה, במסגרת החוק. אם תרצו לשמוע פרטים נוספים השאירו פרטים באתר או התקשרו.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב