משרד עורכי דין תל אביב

משרדנו בתל אביב מייצג אנשים בתחומים רבים ומגוונים של תביעות:

  • תאונות דרכים – תאונות דרכים הפכו מזמן למכת מדינה, ואנשים רבים מעורבים בהם וסובלים מנזקים מתמשכים בגין התאונה. כל נהג המשתמש ברכבו בדרך חוקית, מבוטח על ידי חברת ביטוח, כשאחת המטרות היא פיצוי נפגע בתאונת דרכים. הגשת תביעה בגין תאונת דרכים היא ייחודית, שכן יש כמה כללים שצריך למלא אחרת התביעה עלולה להינזק. למשל, צריך לגשת לחדר מיון בתוך זמן מוגדר וצריך שיהיה רשום על גיליון הקבלה והמחלה בבית החולים כי האדם הגיע בגין תאונת דרכים. גם לאחר שדברים אלה התבצעו, יש לדעת איזה ניירת לאסוף ולהגיש, כדי לקבל את כל ההוצאות שנגרמו בגלל התאונה ופיצוי.
  • ביטוח סיעודי – התחום היה עד לאחרונה פרוץ וכללים חדשים שהונהגו מנסים לעשות סדר. כל מבוטח בקופת חולים זכאי לעשות ביטוח סיעודי דרך קופת החולים שלו. נוסף על כך אפשר לעשות ביטוח סיעודי דרך ביטוחים קבוצתיים במקומות העבודה ודרך ביטוחים פרטיים. כיום המצב הוא שכל חברת ביטוח מגדירה מדדים אחרים לקביעת מצב סיעודי, ויכול להיות מצב שבו אדם נמצא במצב סיעודי לעניות דעתם של מומחים, אך עדיין הביטוחים יסרבו להתחיל לשלם את הגמלה הסיעודית החודשית שעליה שילם. מומלץ מאוד להגיש תביעת סיעוד בעזרת עורך דין מומחה, כדי למנוע מצב שבו התביעה תידחה וצריך יהיה לבזבז כסף וזמן רב על ערעורים והתרוצצויות.
  • ביטוח לאומי – כנגד ביטוח לאומי אפשר להגיש מגוון תביעות, החל מתביעת נכות כללית ועד לנכות מעבודה, השלמת הכנסה ועוד. מעצם טבעו זהו מוסד בעל מנגנון מסועף והאזרח הפשוט עלול ללכת לאיבוד בסבך הבירוקרטיה. ועדות הרפואיות בביטוח הלאומי הן התחנה הראשונה גם לתביעות הנערכות מחוץ למוסד מומלץ להתייעץ עם עורך דין ולהיות מלווה מטעמו בהליכים אלה, כדי לחסוך זמן יקר ולהעלות את הסיכוי לקבל את המגיע לכם.
  • רשלנות רפואית – פרוצדורה רפואית עלולה להסתיים בתוצאות בלתי רצויות למטופל, אולם לא תמיד מדובר ברשלנות רפואית. למשל, אם הרופא בחר בחלופה אחת מתוך כמה חלופות מוכרות לטיפול בבעיה, והחלופה שהוא בחר לא הביאה לתוצאה הרצויה, לא בהכרח מדובר על רשלנות רפואית. עם זאת, אם הרופא לא נקט בזהירות המתבקשת ולכן נגרם נזק לאדם, יש לבדוק אם מדובר ברשלנות רפואית. תחום זה נרחב מאוד ורלבנטי למעקב היריון, לידה, נשים לאחר לידה, כירורגיה רפואית, כירורגיה אסתטית, קופות חולים, בתי חולים פרטיים, בתי חולים ציבוריים ועוד.

משרדנו אינו מחויב לשום גוף או ארגון אלא רק לעשיית צדק עם האזרחים שנפגעו וזכאים לפיצוי חוקי בגין פגיעתם. משרד עורכי דין נבות בתל אביב מספק שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג בתביעות שונות.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב